Asan Aç

Sosial – psixoloji xidmət göstərilməsi

1. Xidmətin adı
Sosial – psixoloji xidmət göstərilməsi
2. Xidmətin ID nömrəsi
05-03-08-00
3. Xidmətlər üzrə təsnifat
  • Əlillik və sağlamlıq imkanlarının məhdudluğu sahəsində göstərilən xidmətlər
4. Xidməti həyata keçirən struktur bölmənin adı
  • "DOST" mərkəzi
  • Regional "DOST" mərkəzi
  • "DOST" filialı
5. Xidmətin hüquqi əsası
  1. “Sosial xidmət haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu
  2. "Əlilliyi olan şəxslərin hüquqları haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanunu
  3. “Psixoloji yardım haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu
  4. “Çətin həyat şəraitində olan şəxslərə (ailələrə) dövlət büdcəsinin vəsaiti hesabına göstərilən sosial xidmətin zəmanət verilmiş həcmi”nin təsdiq edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2014-cü il 22 aprel tarixli 108 nömrəli Qərarı
6. Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları
  • Şəxsən
7. Xidmət üzrə istifadə olunan kommunikasiya kanalı
  • "DOST" mərkəzləri
  • Çağrı mərkəzi
  • Elektron sistemlər
8 Xidmət üzrə cavablandırma formaları
  • Şəxsən
  • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
9. Xidmətin nəticəsində imtina əsasları
  • Hüquqi əsası yoxdur
10. Xidmət istifadəçiləri
  • Əhali: Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları
  • Əhali: Əcnəbilər (daimi yaşamaq hüququ olan)
  • Əhali: Vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşamaq hüququ olan)
11. Xidmətin icrasını təmin edən Nazirliyin struktur qurumu
  • DOST Agentliyi
12. Xidmətin həyata keçirilməsinin ümumi müddəti
  • dəqiqə
13. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti
60
14. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (ön ofis)
  • dəqiqə
15. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (ön ofis)
10
16. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (arxa ofis)
  • dəqiqə
17. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (arxa ofis)
50
18. DOST operatoru tərəfindən xidmətin icra müddəti üzrə standart (dəqiqə ilə)
60
19. Xidmət haqqı
  • Ödənişsiz
20. Xidmətin göstərilmə yeri
  • "DOST" mərkəzi
  • Regional "DOST" mərkəzi
  • "DOST" filialı
21. Xidmətin göstərilməsi üçün tələb olunan sənədlər
  • Şəxsiyyət vəsiqəsi
22. Xidmət üzrə addımlarla təlimat (DOST modeli)
  1. "DOST" mərkəzinə müraciət edən şəxs əlillik istiqaməti üzrə növbə götürür.
  2. Növbəsinə uyğun olaraq əlillik istiqaməti üzrə müvafiq masaya yaxınlaşır.
  3. Sosial agent tərəfindən MEİS-in “Əlillik” (TSERAS) altsistemi vasitəsi ilə şəxsin əlilliyi barədə məlumatlar yoxlanılır.
  4. Şəxs Mərkəzin sosial-psixoloji xidmətlər üzrə mütəxəssinə yönləndirilir.
  5. Psixoloq vətəndaşın ehtiyacına uyğun olaraq sosial-psixoloji xidmətlər göstərir.
  6. Ehtiyac olduğu hallarda qəbul seansları təkrar oluna bilər və ya daha əsaslı psixoloji xidmətlərin göstərilməsi üçün vətəndaş reabilitasiya və müalicə mərkəzlərinə yönəldilə bilər.
23. Xidmət zamanı istifadə edilən informasiya sistemləri (resurslar və məlumatlar)
  • MEİS (Mərkəzləşdirilmiş Elektron İnformasiya Sistemi)
24. MEİS-in strukturuna daxil olan altsistemlər
  • “Əlillik” (TSERAS) altsistemi
  • “Vətəndaşların qəbulu” altsistemi
25. Xidmətin elektronlaşdırlma dərəcəsi
  • Elektronlaşdırıla bilinməyən
26. Xidmətin avtomatlaşdırılma dərəcəsi
  • Avtomatlaşdırıla bilməyən

© 2023 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi