Asan Aç

Əlilliyi olan şəxsə əmək zəmanətinin müəyyən edilməsi

1. Xidmətin adı
Əlilliyi olan şəxsə əmək zəmanətinin müəyyən edilməsi
2. Xidmətin ID nömrəsi
04-03-09-00
3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
  • Əlillik və sağlamlıq imkanlarının məhdudluğu sahəsində göstərilən xidmətlər
4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
  • "DOST" mərkəzi
  • Regional "DOST" mərkəzi
  • "DOST" filialı
5. Xidmətin hüquqi əsası
  1. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 16 yanvar tarixli 11 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əlilliyin qiymətləndirilməsi Qaydası”
  2. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2022-ci il 13 may tarixli 187 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əlilliyin müəyyən olunması meyarları"
6. Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları
  • Xidmət yerinə şəxsən gəlməklə
  • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
  • Özünəxidmət (Elektron sistemlər vasitəsilə)
  • Poçt vasitəsilə
7. Xidmət üzrə istifadə olunan kommunikasiya kanalı
  • "DOST" mərkəzləri
  • Çağrı mərkəzi
  • Elektron sistemlər
8 Xidmət üzrə cavablandırma formaları
  • Şəxsən
  • Qanuni nümayəndə vasitəsi ilə
  • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
  • Özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsilə
  • Poçt vasitəsilə
9. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
  • Sənədlərin natamamlığı
  • Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və y...
10. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
  • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
  • Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
  • Əhali: Vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşamaq hüququ olan)
11. Xidmətin icrasını təmin edən Nazirliyin struktur qurumu
  • DTSERA
12. Xidmətin həyata keçirilməsinin ümumi müddəti
  • dəqiqə
13. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti
30
14. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (ön ofis)
  • dəqiqə
15. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (ön ofis)
30
16. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (arxa ofis)
  • dəqiqə
17. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (arxa ofis)
30
18. DOST operatoru tərəfindən xidmətin icra müddəti üzrə standart (dəqiqə ilə)
30
19. Xidmət haqqı
  • Ödənişsiz
20. Xidmətin göstərilmə yeri
  • "DOST" mərkəzi
  • Regional "DOST" mərkəzi
  • "DOST" filialı
21. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
  • Şəxsiyyət vəsiqəsi
  • Əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış

Qeyd: MEİS-dən elektron məlumatların əldə edilməsi mümkün olmadıqda nəzərdə tutulan sənədlər tələb edilir.

 

22. Xidmət üzrə addımlarla təlimat (DOST modeli)
  1. "DOST" mərkəzinə müraciət edən şəxs əlillik istiqaməti üzrə növbə götürür.
  2. Növbəsinə uyğun olaraq əlillik istiqaməti üzrə müvafiq masaya yaxınlaşır.
  3. Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemindən (MEİS) elektron məlumatların əldə edilməsi mümkün olmadıqda, müraciət edən şəxs tələb olunan sənədləri sosial agentə təqdim edir.
  4. Sosial agent tərəfindən MEİS-in “Əlillik” (TSERAS) altsistemi vasitəsi ilə şəxsin əlilliyi barədə məlumatlar yoxlanılır.
  5. Şəxs Mərkəzdə fəaliyyət göstərən TSEK-ə yönləndirilir.
  6. TSEK tərəfindən şəxsin əlilliyinin diaqnozuna uyğun olaraq əmək zəmanəti müəyyən edilir. 
23. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
  • “e-sosial” portalı
  • Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi
24. MEİS-in strukturuna daxil olan altsistemlər
  • “Əlillik” (TSERAS) altsistemi
  • “Vətəndaşların qəbulu” altsistemi
25. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
  • Tam elektronlaşdırılıb
26. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
  • Avtomatlaşdırılmayıb

© 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi