Asan Aç

Dəfn üçün birdəfəlik sosial müavinətin təyin edilməsi

1. Xidmətin adı
Dəfn üçün birdəfəlik sosial müavinətin təyin edilməsi
2. Xidmətin məzmunu
  • Vəfat etmiş əmək pensiyası və ya “Sosial müavinətlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 4.0.1.1-4.0.1.5-ci maddələrində müəyyən edilmiş sosial müavinət alan, yaxud işləyən və xeyrinə məcburi dövlət sosial sığorta ödənişi edilən və yaxud aktiv VÖEN-i olmasına baxmayaraq məcburi dövlət sosial sığorta haqları üzrə borcu olmayan şəxslərin dəfni ilə bağlı xərcləri çəkmiş şəxslərə (vərəsələrə) qanunvericiliklə müəyyən olunmuş məbləğdə birdəfəlik müavinətin təyin edilməsi
3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
  • Sosial müavinət
4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dövlət Sosial Müdafiə Fondu (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu)
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi (DOST Agentliyi)
5. Xidmətin hüquqi əsası

1. “Sosial müavinətlər haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

2. “Əmək pensiyaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

3. “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

4.  “Sosial müavinətlərin məbləğinin artırılması haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2013-cü il 29 avqust tarixli 973 nömrəli Fərmanı

5. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 16 fevral tarixli 386 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi haqqında Əsasnamə”

6.  “Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 10 dekabr tarixli 387 nömrəli Fərmanı

7. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2020-ci il 30 iyun tarixli 1077 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Nizamnaməsi”

8. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 1998-ci il 15 sentyabr tarixli 189 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Məcburi dövlət sosial sığortası üzrə ödəmələrin və əmək qabiliyyətini müvəqqəti itirmiş işçilərə sığortaedənin vəsaiti hesabına ödənilən müavinətin hesablanması və ödənilməsi haqqında Əsasnamə”

9.Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2024-cü il 30 iyul tarixli 368 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş "Sosial ödənişlərin təyin edilməsi, ödənilməsi, ödənişinin dayandırılması və sosial ödəniş işlərinin mühafizəsi Qaydası”

6. Xidmətin həyata keçirilmə formaları
  • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
  • Poçt vasitəsilə
  • Elektron qaydada
7. Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
  • Elektron qaydada
  • Birbaşa (yerində)
  • Poçt vasitəsilə
  • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
8. Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
  • Dəfn üçün birdəfəlik müavinət təyin olunur və ya təyin olunmasından imtina edilir
9. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
  • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
  • Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
10. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, xidmət haqqı, xidmət ödənişli olduqda ödənilmə üsulları
  • Müddət: 10 (on) gün (müavinətin təyin olunmasından imtina edildiyi halda 5 (beş) gün)  müddətində
  • Sığortaolunanlara münasibətdə 2 (iki) iş günü ərzində
  • Xidmət haqqı: ödənişsiz
11. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
  • Elektron qaydada 7/24
  • İş günlərində iş saatları ərzində
12. Xidmətin göstərilmə yeri
  • DOST mərkəzləri və filiallarının inzibati binası
  • Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Mərkəzi və Regional Filiallarının inzibati binası
13. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
  • Sənədlərin natamamlığı
  • Hüquqi əsasın olmaması
14. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması

Sosial müavinət alanlara münasibətdə:

  • Vəfat etmiş şəxsin ölüm haqqında şəhadətnaməsinin surəti
  • Dəfn müavinətinin alınması üçün Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin qeydiyyat şöbəsinin arayışı
  • Müavinət alan şəxsin dəfnini təşkil edən şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti (əcnəbilərə və vətəndaşlığı olmayan şəxslərə münasibətdə Azərbaycan Respublikasının ərazisində daimi yaşayış hüququ verən icazə vəsiqəsinin surəti)
  • Dəfni təşkil edən şəxs barədə 2019-cu il martın 1-dək vəfat etmiş şəxslərə münasibətdə yerli icra hakimiyyəti başçısının inzibati ərazi dairəsi üzrə və ya sahə inzibati ərazi dairəsi üzrə nümayəndəsinin arayışı, 2019-cu il martın 1-dən sonra vəfat etmiş şəxslərə münasibətdə bələdiyyənin arayışı
  • Müraciət nümayəndə vasitəsilə edildikdə nümayəndənin səlahiyyətlərini təsdiqləyən sənəd
  • Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb edilən sənədləri elektron qaydada əldə etmək mümkün olmadıqda kağız üzərində təqdim edilir.

Sığortaolunanlara münasibətdə:

  • Müavinətin təyin edilməsi ilə bağlı komissiyanın protokolunun surəti
  • Vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatını aparan orqanları tərəfindən verilmiş ölüm haqqında arayışın surəti: elektron formada və əsli məktubla
  • Öləni dəfn etməyi öhdəsinə götürmüş şəxs barədə bələdiyyə tərəfindən verilmiş arayış
  • Dəfn üçün müavinətlə bağlı haqq-hesab cədvəli
  • Müavinət alan şəxsin bank rekvizitləri və ya poçt ünvanı
  • Müraciət nümayəndə vasitəsilə edildikdə nümayəndənin səlahiyyətlərini təsdiqləyən sənəd
  • Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb edilən sənədləri elektron qaydada əldə etmək mümkün olmadıqda kağız üzərində təqdim edilir.

Əmək pensiyaçılarına münasibətdə:

  • Əmək pensiyaçısının ölüm haqqında şəhadətnaməsinin surəti
  • Dəfn müavinətinin alınması üçün Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin rayon (şəhər) qeydiyyat şöbəsinin arayışı -
  • Dəfni təşkil edən şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti (əcnəbilərə və vətəndaşlığı olmayan şəxslərə münasibətdə Azərbaycan Respublikasının ərazisində daimi yaşayış hüququ verən icazə vəsiqəsinin surəti)
  • Dəfni təşkil edən şəxs barədə 2019-cu il martın 1-dək vəfat etmiş şəxslərə münasibətdə yerli icra hakimiyyəti başçısının inzibati ərazi dairəsi üzrə və ya sahə inzibati ərazi dairəsi üzrə nümayəndəsinin arayışı, 2019-cu il martın 1-dən sonra vəfat etmiş şəxslərə münasibətdə bələdiyyənin arayışı
  • Müraciət nümayəndə vasitəsilə edildikdə nümayəndənin səlahiyyətlərini təsdiqləyən sənəd
  • Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb edilən sənədləri elektron qaydada əldə etmək mümkün olmadıqda kağız üzərində təqdim edilir.

 

15. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar

Sosial müavinət alanlara münasibətdə:

  • Xidmət istifadəçiləri qeydiyyat üzrə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun regional filiallarına və ya DOST mərkəzlərinə və filiallarına müraciət edərək müvafiq sənədləri təqdim edirlər
  • Regional filiallar və mərkəzlər tərəfindən sənədlərin tamlığı və düzgünlüyü yoxlanılaraq qəbul edilir
  • Qəbul edilmiş sənədlər ərizə ilə birgə baxılması üçün Fondun Sosial Ödənişlərin Təyinatı üzrə Mərkəzi Filialına göndərilir
  • Təqdim olunmuş sənədlərə Fondun Sosial Ödənişlərin Təyinatı üzrə Mərkəzi Filialında baxılır, müavinətin təyin edilməsi üçün hüquq yarandıqda qərar qəbul edilərək Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sisteminin (MEİS) “Sosial ödənişlər” altsistemində təyinat aparılır, əks halda imtina edilir

Sığortaolunanlara münasibətdə:

  • Ölən şəxsin vəfat etdiyi tarixə işləyən və xeyrinə məcburi dövlət sosial sığorta ödənişi edilən şəxs olduğu və yaxud aktiv VÖEN-i olmasına baxmayaraq məcburi dövlət sosial sığorta haqları üzrə borcu olmadıqda məcburi dövlət sosial sığorta vəsaitləri hesabına verilən müavinətin ödənilməsi ilə bağlı Nazirliyin təqdim etdiyi elektron xidmətlərdən istifadə etməklə sığortaedən tərəfindən haqq-hesab cədvəli sistemə daxil edilir
  • Ölüm haqqında arayışın əsli məktubla Fondun Sosial Sığorta və Fərdi Uçot üzrə Mərkəzi Filialına təqdim edilir
  • Təqdim edilmiş sənəd və məlumatların tamlığı və düzgünlüyü Fondun Sosial Sığorta və Fərdi Uçot üzrə Mərkəzi Filialı tərəfindən yoxlanılır
  • Təqdim edilimiş məlumatlar düzgün olduğu halda müavinət öləni dəfn etməyi öhdəsinə götürmüş şəxsin rekvizitləri üzrə ödənişə göndərilir, əks halda imtina edilir

Əmək pensiyaçılarına münasibətdə:

  • Xidmət istifadəçiləri qeydiyyat üzrə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun regional filiallarına (qəbul şöbələrinə), DOST mərkəzlərinə və filiallarına, və ya “ASAN xidmət” mərkəzlərinə müraciət edərək müvafiq sənədləri təqdim edirlər
  • Regional filiallar və mərkəzlər tərəfindən sənədlərin tamlığı və düzgünlüyü yoxlanılaraq qəbul edilib baxılması üçün Fondun Maliyyə və Mühasibatlıq üzrə Mərkəzi Filialına göndərilir
  • Müavinətin təyin edilməsi üçün hüquq yarandıqda Fondun Maliyyə və Mühasibatlıq üzrə Mərkəzi Filialı tərəfindən ödənişi həyata keçirilir, əks halda imtina edilir
16. Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
  • "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 71-72-ci maddələrinə əsasən xidmət istifadəçiləri xidmətin göstərilməsindən edilən imtinadan 30 gün müddətində yuxarı səlahiyyətli orqana inzibati qaydada şikayət verə bilər. İnzibati şikayətin forması "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 74-cü maddəsinə uyğun olmalıdır. Şikayətə daxil olduğu gündən "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununun 78-ci maddəsinə əsasən 1 ay müddətində baxılır və mahiyyəti üzrə qərar qəbul edilir. Müəyyən edilmiş müddət ərzində qərar qəbul edilmədikdə və ya qəbul edilmiş qərarla razılaşmadıqda, şikayətçi məhkəməyə şikayət verə bilər
17. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
  • “e-sosial” portalı
  • “Elektron hökumət” portalı
  • Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi
18. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
  • Qismən elektronlaşdırılıb
19. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
  • Avtomatlaşdırılmayıb

© 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi