Asan Aç

Azərbaycan Respublikası ərazi bütövlüyünün, müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi ilə əlaqədar və 1990-cı il 20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi

1. Xidmətin adı
Azərbaycan Respublikası ərazi bütövlüyünün, müstəqilliyinin və konstitusiya quruluşunun müdafiəsi ilə əlaqədar və 1990-cı il 20 Yanvar hadisələri ilə əlaqədar əlilliyə görə müavinətin təyin edilməsi
2. Xidmətin məzmunu
3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
    4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dövlət Sosial Müdafiə Fondu (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi (DOST Agentliyi)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Sosial Xidmətlər Agentliyi (Sosial Xidmətlər Agentliyi)
    5. Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət qurumunun adı
      6. Xidmətin hüquqi əsası

      1. Sosial müavinətlər haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

      2. “Əmək pensiyaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

      3. “Əlilliyi olan şəxslərin hüquqları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

      4. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 16 fevral tarixli 386 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi haqqında Əsasnamə”

      5. “Sosial müavinətlərin məbləğinin artırılması haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2013-cü il 29 avqust tarixli 973 nömrəli Fərmanı

      6. “Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 10 dekabr tarixli 387 nömrəli Fərmanı

      7.Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2020-ci il 30 iyun tarixli 1077 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Nizamnaməsi”

      8. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 21 sentyabr tarixli 311 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Sosial müavinətlərin, təqaüdlərin və kompensasiyaların təyin olunması üçün təqdim edilən sənədlərin və məlumatların rəsmiləşdirilməsi, baxılması və saxlanılması Qaydaları”

      9. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 16 yanvar tarixli 11 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əlilliyin qiymətləndirilməsi Qaydası”

      7. Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları
      • Xidmət yerinə şəxsən gəlməklə
      • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
      • Özünəxidmət (Elektron sistemlər vasitəsilə)
      • Poçt vasitəsilə
      8. Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi barədə məlumatlandırma forması
        9. Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
        10. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
        • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
        • Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
        • Əhali: Vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşamaq hüququ olan)
        11. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, xidmət haqqı, xidmət ödənişli olduqda ödənilmə üsulları
        12. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
          13. Xidmətin göstərilmə yeri
          • DOST mərkəzləri və filiallarının inzibati binası
          • Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Mərkəzi və Regional Filiallarının inzibati binası
          • Dövlət Məşğulluq Agentliyinin yerli qurumları
          14. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
          • Sənədlərin natamamlığı
          • Hüquqi əsasın olmaması
          • Şəxsin xidmətdən çıxarılması
          15. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
          • Şəxsiyyəti təsdiq edən sənəd
          • Hərbi həkim komissiyasının qərarının surəti
          • Əlillik barədə tibbi-sosial ekspert komissiyasının müayinə aktından çıxarış
          • Müraciət nümayəndə vasitəsilə edildikdə nümayəndənin səlahiyyətlərini təsdiqləyən sənəd

          Qeyd: MEİS-dən elektron məlumatların əldə edilməsi mümkün olmadıqda nəzərdə tutulan sənədlər tələb edilir.

          16. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedur...
          17. Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
          18. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
          • “e-sosial” portalı
          • Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi
          19. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
          • Tam elektronlaşdırılıb
          20. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
          • Tam avtomatlaşdırılıb

          © 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi