Asan Aç

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünün təyin edilməsi

1. Xidmətin adı
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünün təyin edilməsi
2. Xidmətin məzmunu

Azərbaycanın ədəbiyyat və incəsənət xadimlərinin , ölkəmizin elm, təhsil, mədəniyyət, iqtisadiyyat, dövlət idarəçiliyində və digər sahələrdə böyük əməyi olmuş şəxslərin xidmətlərinin qiymətləndirilməsi və onların sosial vəziyyətinin yaxşılaşdırılması məqsədi ilə dövlət büdcəsinin vəsaiti hesabına aylıq təqaüdün təyin edilməsi

3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
    4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dövlət Sosial Müdafiə Fondu (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi (DOST Agentliyi)
    5. Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət qurumunun adı
      6. Xidmətin hüquqi əsası
      • “Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünün təsis edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2002-ci il 11 iyun tarixli 715 nömrəli Fərmanı
      • Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 16 fevral tarixli 386 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi haqqında Əsasnamə”
      • “Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 10 dekabr tarixli 387 nömrəli Fərmanı
      • Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2020-ci il 30 iyun tarixli 1077 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Nizamnaməsi”
      • Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 21 sentyabr tarixli 311 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Sosial müavinətlərin, təqaüdlərin və kompensasiyaların təyin olunması üçün təqdim edilən sənədlərin və məlumatların rəsmiləşdirilməsi, baxılması və saxlanılması Qaydaları”
      7. Xidmətin həyata keçirilmə formaları
      • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
      • Poçt vasitəsilə
      • Elektron qaydada
      8. Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
      • Elektron qaydada
      • Birbaşa (yerində)
      • Poçt vasitəsilə
      • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
      9. Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi

      Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdü təyin olunur və ya təyin olunmasından imtina edilir

      10. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
      • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
      • Əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
      11. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, xidmət haqqı, xidmət ödənişli olduqda ödənilmə üsulları
      • Müddət: 10 (on) gün müddətində
      • Xidmət haqqı: Ödənişsiz
      12. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
      • İş günlərində iş saatları ərzində
      13. Xidmətin göstərilmə yeri
      • DOST mərkəzləri və filiallarının inzibati binası
      • Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Mərkəzi və Regional Filiallarının inzibati binası
      14. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
      • Sənədlərin natamamlığı
      • Hüquqi əsasın olmaması
      15. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
      • Şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin surəti
      • Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdünün verilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin müvafiq fərmanının və ya sərəncamının surəti Müraciət nümayəndə vasitəsilə edildikdə nümayəndənin səlahiyyətlərini təsdiqləyən sənəd
      • Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb edilən sənədləri elektron qaydada əldə etmək mümkün olmadıqda kağız üzərində təqdim edilir.
      16. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
      • Xidmət istifadəçiləri və ya onların nümayəndələri qeydiyyat üzrə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun regional filiallarına (qəbul şöbələrinə) və ya DOST mərkəzlərinə və filiallarına müraciət edərək müvafiq sənədləri təqdim edirlər
      • Qəbul edilmiş sənədlər ərizə ilə birlikdə baxılması üçün Fondun Sosial Ödənişlərin Təyinatı üzrə Mərkəzi Filialına göndərilir
      • Təqdim olunmuş sənədlərə Fondun Sosial Ödənişlərin Təyinatı üzrə Mərkəzi Filialında baxılır, təqaüdün təyin edilməsi üçün hüquq yarandıqda qərar qəbul edilərək Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sisteminin (MEİS) “Sosial ödənişlər” altsistemində təyinat aparılır, əks halda imtina edilir
      17. Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
      • Xidmət istifadəçiləri və ya onların nümayəndələri qeydiyyat üzrə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun regional filiallarına (qəbul şöbələrinə) və ya DOST mərkəzlərinə və filiallarına müraciət edərək müvafiq sənədləri təqdim edirlər
      • Qəbul edilmiş sənədlər ərizə ilə birlikdə baxılması üçün Fondun Sosial Ödənişlərin Təyinatı üzrə Mərkəzi Filialına göndərilir
      • Təqdim olunmuş sənədlərə Fondun Sosial Ödənişlərin Təyinatı üzrə Mərkəzi Filialında baxılır, təqaüdün təyin edilməsi üçün hüquq yarandıqda qərar qəbul edilərək Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sisteminin (MEİS) “Sosial ödənişlər” altsistemində təyinat aparılır, əks halda imtina edilir
      18. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
      • “e-sosial” portalı
      • Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi
      19. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
      • Qismən elektronlaşdırılıb
      20. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
      • Avtomatlaşdırılmayıb

      © 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi