Asan Aç

“Xalq” və “əməkdar” fəxri adlara görə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi

1. Xidmətin adı
“Xalq” və “əməkdar” fəxri adlara görə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təqaüdünün təyin edilməsi
2. Xidmətin məzmunu
3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
    4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dövlət Sosial Müdafiə Fondu (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi (DOST Agentliyi)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Sosial Xidmətlər Agentliyi (Sosial Xidmətlər Agentliyi)
    5. Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət qurumunun adı
      6. Xidmətin hüquqi əsası

      1. “Fəxri adlara görə aylıq təqaüdün verilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 4 iyul 2005-ci il tarixli 878 nömrəli Sərəncamı

      2. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2015-ci il 21 sentyabr tarixli 311 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Sosial müavinətlərin, təqaüdlərin və kompensasiyaların təyin olunması üçün təqdim edilən sənədlərin və məlumatların rəsmiləşdirilməsi, baxılması və saxlanılması Qaydaları”

      7. Xidmətin həyata keçirilmə formaları
      • Xidmət yerinə şəxsən gəlməklə
      • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
      • Özünəxidmət (Elektron sistemlər vasitəsilə)
      • Poçt vasitəsilə
      8. Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
        9. Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
        10. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
        • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
        • Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
        • Əhali: Vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşamaq hüququ olan)
        11. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, xidmət haqqı, xidmət ödənişli olduqda ödənilmə üsulları
        12. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
          13. Xidmətin göstərilmə yeri
          • DOST mərkəzləri və filiallarının inzibati binası
          • Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Mərkəzi və Regional Filiallarının inzibati binası
          • Dövlət Məşğulluq Agentliyinin yerli qurumları
          14. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
          • Sənədlərin natamamlığı
          • Hüquqi əsasın olmaması
          15. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
          • Şəxsiyyəti təsdiq edən sənəd
          • Fəxri adla təltif olunma haqqında vəsiqə və ya Azərbaycan Respublikası Prezidentinin müvafiq Fərmanı və ya Sərəncamın surəti

          Qeyd: MEİS-dən elektron məlumatların əldə edilməsi mümkün olmadıqda nəzərdə tutulan sənədlər tələb edilir. 

          16. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
          17. Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
          18. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
          • “e-sosial” portalı
          • Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi
          19. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
          • Tam elektronlaşdırılıb
          20. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
          • Tam avtomatlaşdırılıb

          © 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi