Asan Aç

Övladlığagötürmə sahəsində məsləhət və məlumat verilməsi

1. Xidmətin adı
Övladlığagötürmə sahəsində məsləhət və məlumat verilməsi
2. Xidmətin məzmunu
  • Övladlığagötürmə ilə əlaqədar şəxslərə müraciət qaydaları və müraciətə baxılmasının nəticəsi barədə məsləhət və məlumatın verilməsi
3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
  • Övladlığagötürmə
4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi (DOST Agentliyi)
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Sosial Xidmətlər Agentliyi (Sosial Xidmətlər Agentliyi)
5. Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət qurumunun adı
    6. Xidmətin hüquqi əsası
    • Azərbaycan Respublikasının Ailə Məcəlləsi
    • Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 16 fevral tarixli 386 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi haqqında Əsasnamə”
    • “Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyinin fəaliyyətinin təmin edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 10 dekabr tarixli 387 nömrəli Fərmanı
    • “Övladlığagötürmə sahəsində idarəetmənin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2018-ci il 10 dekabr tarixli 393 nömrəli Fərmanı
    • Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2020-ci il 27 fevral tarixli 946 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Valideyn himayəsindən məhrum olmuş uşaqların övladlığa götürülməsi, o cümlədən Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı olan uşaqların əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər tərəfindən övladlığa götürülməsi” Qaydası
    • Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2020-ci il 30 iyun tarixli 1077 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Sosial Xidmətlər Agentliyinin Nizamnaməsi”
    • “Övladlığa götürməyə, qəyyumluğa və himayəyə imkan verməyən xəstəliklərin Siyahısının təsdiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 15 oktyabr tarixli 392 nömrəli Qərarı
    7. Xidmətin həyata keçirilmə formaları
    • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
    • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
    • Elektron qaydada
    8. Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
    • Elektron qaydada
    • Birbaşa (yerində)
    • Poçt vasitəsilə
    • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
    9. Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi

     Şəxsə övladlığagötürmə sahəsində məsləhət və ya məlumat verilir.

    10. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
    • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
    • Əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
    11. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, xidmət haqqı, xidmət ödənişli olduqda ödənilmə üsulları
    • Müddət: Dərhal
    • Xidmət haqqı: Ödənişsiz
    12. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
    • Elektron qaydada 7/24
    • İş günlərində iş saatları ərzində
    13. Xidmətin göstərilmə yeri
    • DOST mərkəzləri və filiallarının inzibati binası
    • Sosial Xidmətlər Agentliyinin Aparatı və yerli qurumlarının inzibati binası
    14. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
    • Yoxdur
    15. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
    • Şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin surəti (əcnəbilərə və vətəndaşlığı olmayan şəxslərə münasibətdə Azərbaycan Respublikasının ərazisində daimi və ya müvəqqəti yaşayış hüququ verən icazə vəsiqəsinin surəti)
    • Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb edilən sənədləri elektron qaydada əldə etmək mümkün olmadıqda kağız daşıyıcıda təqdim edilir
    16. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
    • Şəxslər Nazirliyin Aparatına, Sosial Xidmətlər Agentliyinə və ya DOST mərkəzlərinə və filiallarınamüraciət edirlər
    • Müraciət etmiş şəxs səlahiyyətli şəxs tərəfindən qəbul edilir və müraciəti dinlənilir
    • Müraciət etmiş şəxsə övladlığagötürmə ilə bağlı müraciət qaydaları, bu sahədə olan qanunvericiliyin tələbləri, övladlığagötürmə hüququnun olub-olmaması barədə məlumat verilir
    17. Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
    • Şəxslər Nazirliyin Aparatına, Sosial Xidmətlər Agentliyinə və ya DOST mərkəzlərinə və filiallarınamüraciət edirlər
    • Müraciət etmiş şəxs səlahiyyətli şəxs tərəfindən qəbul edilir və müraciəti dinlənilir
    • Müraciət etmiş şəxsə övladlığagötürmə ilə bağlı müraciət qaydaları, bu sahədə olan qanunvericiliyin tələbləri, övladlığagötürmə hüququnun olub-olmaması barədə məlumat verilir
    18. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
    • “e-sosial” portalı
    • “Elektron hökumət” portalı
    19. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
    • Tam elektronlaşdırılıb
    20. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
    • Avtomatlaşdırılmayıb

    © 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi