Vətəndaşlara “bir pəncərə”dən, şəffaf və operativ, vətəndaş məmnunluğu prinsipi əsasında göstərilən xidmətlər nəzərdən keçirilib. Mərkəzdə pensiya, müavinət və təqaüdlər, sosial xidmətlər, əlillik, tibbi-sosial ekspertiza və protez-ortopedik təminat, sosial sığorta, əmək münasibətləri, məşğulluq və s. sahələr üzrə 132 növdə xidmət göstərilir.
Nümayəndə heyətinə DOST konsepsiyası, ötən dövrdə yaradılan DOST mərkəzlərinin fəaliyyəti, yeni açılan 4 saylı DOST mərkəzi barədə məlumat verilib. Ötən dövrdə DOST mərkəzlərində 330 mindən çox şəxsə xidmət göstərildiyi, bu xidmətlərdən vətəndaş məmnunluğunun 97,2% təşkil etdiyi bildirilib.
Artıq paytaxtda 4 DOST mərkəzinin fəaliyyət göstərdiyi, Bakının 10 rayonu üzrə 1 915 200 nəfərin DOST xidmətləri ilə əhatə olunduğu qeyd edilib. Ümumilikdə ölkə üzrə 2025-ci ilə kimi 16 regional DOST mərkəzinin və 46 rayon üzrə qəbul filiallarının istifadəyə verilməsinin nəzərdə tutulduğu diqqətə çatdırılıb.
Qonaqlar DOST konsepsiyasının uğurlu bir yenilik olduğunu qeyd ediblər.