Asan Aç

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin fəaliyyət istiqamətlərinə dair arayışların verilməsi

1. Xidmətin adı
Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin fəaliyyət istiqamətlərinə dair arayışların verilməsi
2. Xidmətin məzmunu
3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
    4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dövlət Sosial Müdafiə Fondu (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi (DOST Agentliyi)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Sosial Xidmətlər Agentliyi (Sosial Xidmətlər Agentliyi)
    5. Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət qurumunun adı
      6. Xidmətin hüquqi əsası
      1. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 16 fevral tarixli 386 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi haqqında Əsasnamə"
      2. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 10 dekabr 2018-ci il tarixli 387 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “DOST” mərkəzlərində göstərilən xidmətlərin siyahısı"
      3. Azərbaycan Respublikası Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Kollegiyasının 28 noyabr 2016-cı il tarixli 9-2 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “İş yerinə dair arayışın verilməsi üzrə inzibati reqlament”
      7. Xidmətin həyata keçirilmə formaları
      • Xidmət yerinə şəxsən gəlməklə
      • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
      • Özünəxidmət (Elektron sistemlər vasitəsilə)
      • Poçt vasitəsilə
      8. Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
        9. Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
        10. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
        • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
        • Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
        • Hüquqi şəxslər
        • Əhali: Vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşamaq hüququ olan)
        • Sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxslər
        11. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, xidmət haqqı, xidmət ödənişli olduqda ödənilmə üsulları
        12. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
          13. Xidmətin göstərilmə yeri
          • DOST mərkəzləri və filiallarının inzibati binası
          • Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Mərkəzi və Regional Filiallarının inzibati binası
          • Dövlət Məşğulluq Agentliyinin yerli qurumları
          14. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
          • Sənədlərin natamamlığı
          • Hüquqi əsasın olmaması
          15. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
          • Şəxsiyyət vəsiqəsi
          16. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
          17. Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
          18. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
          • “e-sosial” portalı
          • Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi
          19. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
          • Tam elektronlaşdırılıb
          20. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
          • Avtomatlaşdırılmayıb

          © 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi