Asan Aç

Sığortaolunanın fərdi uçota alınması və uçotdan çıxarılması

1. Xidmətin adı
Sığortaolunanın fərdi uçota alınması və uçotdan çıxarılması
2. Xidmətin məzmunu
3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
    4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dövlət Sosial Müdafiə Fondu (Dövlət Sosial Müdafiə Fondu)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi (DOST Agentliyi)
    • Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin (Nazirlik) tabeliyində Sosial Xidmətlər Agentliyi (Sosial Xidmətlər Agentliyi)
    5. Xidmətin icrasında iştirak edən dövlət qurumunun adı
      6. Xidmətin hüquqi əsası

      1. “Dövlət sosial sığorta sistemində fərdi uçot haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

      2. “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

      3. “Dövlət orqanlarının və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti tərəfindən yaradılan publik hüquqi şəxslərin elektron xidmətlər göstərməsinin təşkili sahəsində bəzi tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 23 may 2011-ci il tarixli 429 nömrəli Fərmanı

      4. Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 24 noyabr 2012-ci il tarixli 191 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş "Mərkəzi icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən konkret sahələr üzrə elektron xidmətlər göstərilməsi Qaydaları" və "Elektron xidmət növlərinin Siyahısı"

      5. Azərbaycan Respublikası Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Kollegiyasının 3 aprel 2013-cü il tarixli 6 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş "Sığortaolunanın onlayn uçota alınması üzrə inzibati reqlament"

      7. Xidmətin həyata keçirilmə formaları
      • Xidmət yerinə şəxsən gəlməklə
      • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
      • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
      • Özünəxidmət (Elektron sistemlər vasitəsilə)
      8. Xidmətin həyata keçirilməsi və nəticəsi proseduru barədə məlumatlandırma forması
        9. Xidmətin həyata keçirilməsinin nəticəsi
        10. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
        • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
        • Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
        • Hüquqi şəxslər
        • Əhali: Vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşamaq hüququ olan)
        • Sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxslər
        11. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti, xidmət haqqı, xidmət ödənişli olduqda ödənilmə üsulları
        12. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün müraciətlərin qəbulunun vaxtı və müddəti
          13. Xidmətin göstərilmə yeri
          • DOST mərkəzləri və filiallarının inzibati binası
          • Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Mərkəzi və Regional Filiallarının inzibati binası
          • Dövlət Məşğulluq Agentliyinin yerli qurumları
          14. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
          • Hüquqi əsasın olmaması
          15. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
          • Şəxsiyyət vəsiqəsi
          16. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün inzibati prosedurlar
          17. Xidmətlərdən istifadə zamanı yaranan mübahisələrin məhkəməyəqədər (məhkəmədənkənar) həlli imkanları barədə məlumatlar
          18. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
          • Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi
          19. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
          • Tam elektronlaşdırılıb
          20. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
          • Tam avtomatlaşdırılıb

          © 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi