Asan Aç

Sığortaolunana onun müraciətinə əsasən fərdi şəxsi hesabındakı məlumatların təqdim edilməsi qaydalarına dair izahat verilməsi

1. Xidmətin adı
Sığortaolunana onun müraciətinə əsasən fərdi şəxsi hesabındakı məlumatların təqdim edilməsi qaydalarına dair izahat verilməsi
2. Xidmətin ID nömrəsi
01-08-04-00
3. Xidmətin aid olduğu təsnifat
  • Dövlət sosial sığorta sistemində fərdi uçot
4. Xidməti həyata keçirən dövlət qurumunun adı
  • "DOST" mərkəzi
  • Regional "DOST" mərkəzi
  • "DOST" filialı
5. Xidmətin hüquqi əsası

1. “Dövlət sosial sığorta sistemində fərdi uçot haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

2. “Sosial sığorta haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu

3. Azərbaycan Respublikası Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Kollegiyasının 3 aprel 2013-cü il tarixli 6 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Sığortaolunanlara məlumatların verilməsi” üzrə inzibati reqlament.

6. Xidmət üzrə daxil olan müraciətlərin formaları
  • Xidmət yerinə şəxsən gəlməklə
  • Xidmət yerinə şəxsən və ya nümayəndəsi gəlməklə
  • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
  • Özünəxidmət (Elektron sistemlər vasitəsilə)
7. Xidmət üzrə istifadə olunan kommunikasiya kanalı
  • "DOST" mərkəzləri
  • Çağrı mərkəzi
  • Elektron sistemlər
8 Xidmət üzrə cavablandırma formaları
  • Şəxsən
  • Qanuni nümayəndə vasitəsi ilə
  • Çağrı mərkəzi vasitəsilə
  • Proaktiv formada
  • Özünəxidmət (elektron sistemlər) vasitəsilə
9. Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və ya ondan imtina edilməsinin hüquqi əsasları
  • Xidmətin həyata keçirilməsinin dayandırılması və y...
10. Xidmət istifadəçisi barədə məlumat
  • Azərbaycan Respublikası vətəndaşları
  • Azərbaycan Respublikasında daimi yaşayan əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər
  • Əhali: Vətəndaşlığı olmayan şəxslər (daimi yaşamaq hüququ olan)
  • Sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxslər
  • Hüquqi şəxslər
11. Xidmətin icrasını təmin edən Nazirliyin struktur qurumu
  • DOST Agentliyi
12. Xidmətin həyata keçirilməsinin ümumi müddəti
  • dəqiqə
13. Xidmətin həyata keçirilməsi müddəti
10
14. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (ön ofis)
  • dəqiqə
15. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (ön ofis)
10
16. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (arxa ofis)
  • dəqiqə
17. Xidmətin həyata keçirilməsinin müddəti (arxa ofis)
0
18. DOST operatoru tərəfindən xidmətin icra müddəti üzrə standart (dəqiqə ilə)
10
19. Xidmət haqqı
  • Ödənişsiz
20. Xidmətin göstərilmə yeri
  • "DOST" mərkəzi
  • Regional "DOST" mərkəzi
  • "DOST" filialı
21. Xidmətin həyata keçirilməsi üçün tələb olunan sənədlər və onların təqdimedilmə forması
  • Şəxsiyyət vəsiqəsi
22. Xidmət üzrə addımlarla təlimat (DOST modeli)

1. "DOST" mərkəzinə müraciət edən şəxs sosial sığorta istiqaməti üzrə növbə götürür.

2. Növbəsinə uyğun olaraq sosial sığorta üzrə müvafiq masaya yaxınlaşır.

3. Mərkəzin sosial sığorta üzrə agenti tərəfindən sənədi yoxlanılır və sığortaolunana fərdi şəxsi hesabındakı məlumatların təqdim edilməsi qaydalarına dair izahat verilir.

23. Xidmətin həyata keçirilməsində istifadə edilən informasiya sistemləri və ehtiyatları
  • “e-sosial” portalı
  • Nazirliyin Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi
24. MEİS-in strukturuna daxil olan altsistemlər
  • “Sığorta” altsistemi
  • “Monitorinq” altsistemi
  • “Vətəndaşların qəbulu” altsistemi
25. Xidmətin elektronlaşma səviyyəsi
  • Tam elektronlaşdırılıb
26. Elektron xidmətin avtomatlaşdırılma səviyyəsi
  • Tam avtomatlaşdırılıb

© 2024 DOST - Dayanıqlı və Operativ Sosial Təminat Agentliyi